פייסבוק היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר לשיווק דיגיטלי. בכתבה הבאה, יוצגו טיפים מועילים לשיווק בפייסבוק.
הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי בהם, בניית קמפיינים בפייסבוק, קידום אורגני ועוד.
השקיעו בדף הפייסבוק העסקי
וודאו שהדף מייצג את המותג שלכם בצורה מדויקת ומקצועית. בתמונת הפרופיל, שימו את הלוגו של העסק. כמו כן, השקיעו בתמונת קאבר מושכת ויזואלית וכזאת המשקפת את המותג שלכם.
וודאו שכל המידע העסקי שלכם מלא ומעודכן, כולל פרטי האתר, פרטי יצירת קשר ותיאור תמציתי של העסק.
פרסמו תוכן באיכות גבוהה באופן עקבי
לפני יצירת תוכן, חשוב שתבינו מי הקהל שלכם ומה מעניין אותו. השתמשו ב-Facebook Insights כדי לאסוף מידע דמוגרפי ולנתח אילו סוגי פוסטים מקבלים את המעורבות הגדולה ביותר.
כמו כן, השתמשו בכמה סוגים של תכנים כמו, טקסטים, תמונות, סרטונים וקישורים. זכרו שסרטונים נוטים לקבל שיעורי מעורבות גבוהים יותר.
זכרו שתוכן חזותי מרתק יותר מתוכן בלבד. השקיעו בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה שמושכים תשומת לב. כלים כמו Canva יכולים לעזור לכם גם אם אין לך רקע בעיצוב גרפי.
השתמשו בקמפיינים ממומנים בפייסבוק
לפני שאתם בונים קמפיין פרסום בפייסבוק, הגדירו בבירור את היעדים שלכם. בין אם ברצונכם להגביר את המודעות למותג, להניע תנועה לאתר, ליצור לידים או להגדיל את המכירות, מטרה ברורה תנחה את יצירת המודעה והמיקוד שלכם.
זכרו שאחת התכונות החזקות ביותר של מודעות בפייסבוק היא אפשרויות המיקוד המתקדמות.
אתם יכולים למקד למשתמשים על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגויות ועוד.
השתמשו בקהלים מותאמים אישית כדי למקד מחדש משתמשים שקיימו אינטראקציה עם העסק שלכם בעבר, ובקהלים דומים כדי להגיע למשתמשים חדשים שדומים ללקוחות הקיימים שלכם.
כמו כן, זכרו שתוכן המודעה צריך להיות מושך מבחינה ויזואלית ובעל מסר ברור ומשכנע. השתמשו בקריאות לפעולה (CTAs) המעודדות משתמשים לנקוט בפעולה הרצויה.
אל תשכחו לבצע מעקב באופן קבוע אחר ביצועי המודעות באמצעות Facebook Ads Manager.
עקבו אחר מדדי מפתח כגון שיעור קליקים, שיעור המרות והחזר ROI.
צרו קשר עם הקהל שלכם
השיבו כמה שיותר מהר לתגובות על הפוסטים וההודעות שלכם בתיבת הדואר הנכנס. זה לא רק מגביר את הנראות שלכם בפלטפורמה אלא גם בונה אמון עם הקהל שלכם.
כמו כן, עודדו את העוקבים שלכם ליצור תוכן הקשור למותג שלכם. זה יכול להיות על ידי בקשה מהם לחלוק את החוויות שלהם עם המוצרים או השירותים שלכם. תוכן שנוצר על ידי משתמשים לא רק מגביר את המעורבות אלא גם מספק המלצות אותנטיות שיכולות למשוך לקוחות חדשים.
השתמשו גם בקבוצות פייסבוק, שכן הן דרך מצוינת לבנות קהילה סביב המותג שלכם.
צרו קבוצה ללקוחות שלכם שבה תוכלו לשתף תוכן בלעדי ולייצר דיונים. בנוסף, הצטרפו לקבוצות רלוונטיות אחרות כדי לשתף את המומחיות שלכם ולמשוך עוקבים חדשים.