מאי 6, 2024
חליפה לחתן

איך בוחרים בהצלחה חליפה לחתן?

בחירת חליפה לחתן היא משימה מורכבת במיוחד לגברים שאוהבים לבוש קל ופשוט בחיי היום- יום. במדריך זה נעזור לך למצוא את החליפה ההולמת ביותר עבורך ליום החתונה, בקלות ובמהירות כך שתראה במיטבך כיאה ליום הגדול בחייך. 

לחתנים רבים בחירת החליפה מהווה אתגר לא פשוט בעיקר כי הם לא יודעים מאיפה מתחילים ועל מה חשוב להקפיד בבחירתם. אחת העצות החשובות ביותר טרם הבחירה בחליפה לחתן היא לחשוב על ההתאמה מבחינת מראה שמלת הכלה. חשוב שהסגנונות יתאימו אחד לשני כדי שתהיה הרמוניה במראה וכדי שגם החתן יקבל מחמאות רבות על הופעתו לצד המחמאות לכלה.

טיפים חשובים לבחירה נכונה של חליפה לחתן

  • שימושיות לצד עמידה בתקציב – כדאי לבחור בחליפה לחתן שעומדת בעלות אותה תכננתם לשלם וכמובן שרצוי לבחור בחליפה בה תוכלו להשתמש בחלקיה בהמשך הדרך, בחגים ובאירועים מיוחדים, והיא לא תהיה תלויה בארון לאחר החתונה ללא כל שימוש.
  • חשוב להתרשם מהמגוון הקיים ומאופנת הגברים המתעדכנת כל העת. שיטוט באתרי אינטרנט של מעצבים או חיפוש במגזינים יקנו לכם את המושג הדרוש לגבי סגנונות קיימים, טרנדים לוהטים וצבעים אופנתיים של חליפות חתן.
  • רצוי לבחור חליפת חתן בפרק זמן של חודש לפני החתונה על מנת להספיק לבצע תיקונים במידת הצורך, ולהגיע למידות האידיאליות עבורך.
  • על מנת שתוכל לקבל את כל תשומת הלב המגיעה לך כדאי לבחור במקום בו המקצועיות והיחס האישי הם מעל הכול. כך תוכל לבקש הסברים ולהתייעץ ככל האפשר על מנת להגיע לבחירה נכונה ומדויקת.

מה הסגנון המתאים לך?

לכולנו ישנן העדפות מסוימות שונות מבחינת הלבוש והאביזרים הנלווים לו ולא כל סגנון מתאים לכל חתן. מתוך שלל הסגנונות הקיימים באופנת חתנים לבטח תמצא את הסגנון שיהלום אותך ובמקביל חשוב לשמור על הטעם האישי ולבדוק האם אתה מרגיש בנוח בחליפה אותה בחרת. רצוי למדוד מספר סגנונות כדי להגיע להחלטה הנכונה. מעבר לכך, חשוב שתהיה התאמה למבנה הגוף ולמידותייך באופן אולטימטיבי: הג'קט מרווח בכתפיים, חולצה לא רפויה ולא צמודה מדי ומכנסיים שיושבים היטב על המותן.

עוד דבר שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת חליפות חתן הוא לשמור על ראש פתוח ולשקול מדידה של סגנונות אחרים. לעיתים תהיה מופתע עד כמה שהם הולמים ומחמיאים לך ומקנים מראה בלתי נשכח. ניתן לשקול הוספת אביזרים כמו חפתים, אבנט שהיא חגורה מיוחדת, עניבה, פפיון עוד שמשדרגים את המראה והופכים אותו לייחודי ומעניין.

התאמת חליפת חתן לסגנון האירוע

מעבר לסגנון אליו אתה מתחבר חשוב גם לשמור על התאמה של החליפה לאופי האירוע ולמאפייניו. אירוע צוהריים, למשל, יקנה לך את האפשרות לבחור בחליפה קלילה ופחות אלגנטית הכוללת פחות מרכיבים כמו ג'קט או וסט. גם את סגנון הבדים יש להתאים לעונה בה נערכת החתונה.

בחורף, לדוגמא, יתאימו בדים מחממים וסגנון מעונב יותר לעומת חתונה בעונת הקיץ בה תוכל לבחור בבדים דקים נושמים ואווריריים יותר כמו כותנה או פשתן. ישנה עדיפות בחליפות חתן לצבעים כהים בחורף כמו שחור, כחול או אפור כהה לעומת עונת הקיץ בה ניתן לבחור בצבעי חליפת חתן בהירים ורכים כמו צבעי פסטל, לבן או צבע קרם.

אז שיהיה במזל טוב ובהצלחה!