אפריל 25, 2024
איך קונים יאכטה

איך קונים יאכטה?

תמיד חלמתם להיות בעלי יאכטה משלכם? יכולים להגשים את החלום מבחינה כספית?
הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. בכתבה יוצג מידע רלוונטי על סוגי יאכטות, יאכטות חדשות מול יאכטות מיד שנייה, תהליך הקנייה ועוד.

הצטרפו אלינו לכתבה מעניינת ביותר. הכתבה בשיתוף עם אקווה מרינה יאכטות.

התחשבו בצרכים ובתקציב שעומד לרשותכם

חשבו איך אתם מתכוונים להשתמש ביאכטה, כמה נוסעים יהיו איתכם ועוד. כמו כן, החליטו גם על התקציב שאתם יכולים לעמוד בו. זכרו שהתקציב צריך לכלול לא רק את מחיר הרכישה אלא גם את העלויות השוטפות של תחזוקת היאכטה.

בחרו את סוג היאכטה המתאים עבורכם

ישנם מספר סוגים של יאכטות לבחירה כמו, מפרשית, מנועית, קטמרן, קאץ' וגולט.
אמצעי ההנעה של היאכטה הם: בנזין וסולר, אנרגיה סולארית ורוח, מימן, מפרשים (אנרגיה מונעת רוח). לכל סוג שהוזכר לעיל, יש את היתרונות והחסרונות שלו ועל כן חשוב לחקור בצורה מעמיקה כל סוג ולבחור את זה שיתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

יאכטות חדשות לעומת משומשות

יאכטות חדשות מגיעות עם הטכנולוגיה והתכונות העדכניות ביותר וכמובן גם עם אחריות יצרן, אך הן מגיעות גם עם תג מחיר גבוה יותר מיאכטות משומשות. על כן, מומלץ שלא לפסול רכישה של יאכטה משומשת, שכן מדובר על אופציה משתלמת יותר. כן יש להביא בחשבון שיאכטה כזאת יכולה לדרוש יותר תחזוקה ותיקונים.  

מותגים ודגמים של יאכטות

מומלץ לבדוק יאכטות המיוצרות על ידי מותגים שיש להם מוניטין טוב ודירוג גבוה. לאותם מותגים, יש גם דגמים מומלצים שאותם כדאי לרכוש. אפשר להיעזר בחוות דעת

העזרו בחברות המתמחות בשירותי תיווך יאכטות

אנשי המקצוע של החברות הללו, יוכלו לעזור לכם בתהליך רכישת היאכטה וכמובן למצוא עבורכם את היאכטה המתאימה ביותר לצרכים ולתקציב שלכם. הם יספקו לכם הדרכה על תהליך הקנייה, ינהלו משא ומתן, יציע אפשרויות מימון ויביאו לסגירת עסקה משתלמת.

בדקו את היאכטה

לפני שרוכשים יאכטה, מומלץ לבדוק אותה ביסודיות. יש לבדוק את הביצועים שלה, את גוף היאכטה, המנועים ומערכות נוספות שמותקנות בו. מומלץ לשכור את שירותיו של איש מקצוע שמתמחה ביאכטות שיבצע בדיקה יסודית ומקיפה.

נהלו משא ומתן על המחיר

אם לא שכרתם את שירותיו של מתווך יאכטות, נסו אתם להתמקח על המחיר. המחיר צריך להיות הוגן ובהתאם למצב היאכטה ושוויה בשוק.

כמה מילים על סגירת העסקה

אם הגעתם לשלב הזה, סימן שהמחיר מקובל עליכם ויש לכם את המימון הדרוש. סגירת המכירה כוללת את התשלום בעבור היאכטה, העברת בעלות, תשלום מיסים ואגרות וכמובן קבלת כל ההיתרים והרישיונות הדרושים.

שורה תחתונה

כעת שיש לכם את כל המידע הרלוונטי לגבי תהליך רכישת יאכטה, אנו בטוחים שתוכלו להגיע מוכנים לסגירת העסקה ותהיו בעלי יאכטה משלכם.