אפריל 20, 2024
איך לבחור תאורה לעסקים

טיפים לבחירת תאורה לעסק

תאורה יכולה לחולל שינוי בכל עסק. למעשה, היא יכולה להשפיע על התדמית של העסק, על האווירה שיש בו וכמובן על סביבת העבודה. איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את התאורה המתאימה לעסק שלכם? על כך נענה בכתבה הבאה.

הכתבה בשיתוף עם קמחי תאורה לעסקים.

טיפ מס' 1 – יש להתאים את התאורה לאזורים השונים שיש בעסק

תסכימו איתנו שיש כל מיני אזורים בעסק. כל אזור משמש למטרה אחרת. יש חללי עבודה משותפים, עמדות של עובדים, אזורים המשמשים למנוחה ופנאי ועוד. באזורים בהם יש עמדות מחשב, התאורה צריכה להיות בהירה ועילית. שימו לב שאתם ממקמים את התאורה במיקום נכון ואופטימאלי וכל זאת על מנת שלא תהיה השתקפות שלה בצגי המחשב. אם מדובר על אזור בו נמצא חדר הישיבות, אז דווקא נמליץ על שילוב מספר סוגים של תאורה. כמו כן, אם מדובר על אזור פנאי ומנוחה, אז נמליץ להתקין תאורה שתהיה רכה וגם נעימה וכך יהיה אפשר לייצר אווירת מנוחה באזור זה.

טיפ מס' 2 – יש לחשוב על התאורה בצורה יעילה

הכוונה שלנו היא שלא תתייחסו לתאורה כעניין זוטר. שימו לב שמלבד חשיבה על העיצוב, יש לחשוב גם על התאורה ומדוע? כי תאורה יכולה לנפח את חשבון החשמל שלכם. על כן, כאשר מתכננים תאורה, עושים זאת עם התייחסות להתייעלות אנרגטית. הדבר יכול להביא לחיסכון גדול ומשמעותי בעלויות החשמל. כיום, יש מגוון אפשרויות בהן תוכלו לעשות שימוש, על מנת לחסוך בהוצאות על התאורה. לדוגמה, תוכלו לעשות שימוש בתאורת לד.

טיפ מס' 3 – יש לבצע תכנון מקדים

כיום, יש המון טכנולוגיות שניתן להיעזר בהן וכל זאת על מנת לתכנן בצורה נכונה את עיצוב התאורה בעסק. התכנון צריך להיות כמה שיותר יסודי ומדויק. תודות לתכנון כזה, תוכלו להחליט על סוגי התאורה ואופי התאורה בצורה האפקטיבית ביותר. כמו כן, תוכלו גם איפה מומלץ למקם כל גוף תאורה ותוכלו גם לחשב כמה אור יהיה בכל אזור ואיך הוא יפוזר בצורה האידאלית ביותר.
תכנון מדויק וקפדני יסייע לכם בבחירת גופי התאורה המוצלחים ביותר וכל זאת תוך שמירה על התקציב שהגדרתם.

טיפ מס' 4 – אל תבחרו בגופי תאורה שפולטים המון חום

במידה ואתם מתכננים להפעיל את גופי התאורה שעות רבות, קחו בחשבון שהם פולטים המון חום. על כן, מומלץ לבחור גופי תאורה שלא יפלטו הרבה חום. כך תוכלו לשמור על טמפרטורה אידיאלית בעסק ובמקביל גם למנוע בזבוז של אנרגיה (כי במידה וגופי התאורה יפלטו המון חום, הרי שתצטרכו לקרר את האזורים השונים בעסק). טיפ מס' 5 – בצעו את הרכישה מחברה מנוסה וגם מקצועית בתחום התאורה כיום, יש המון מקומות מהם אפשר לרכוש גופי תאורה. שימו לב, שאתם מבצעים את הרכישה מחברה שיש לה מוניטין טוב וכמו כן שיש עליה המלצות רבות. כמו כן, חברה שיש לה ניסיון ומקצועיות בתחום, תדע גם להמליץ לכם על פתרונות התאורה האידיאליים ביותר לכל אזור בעסק.

טיפ מס' 5 – בצעו את הרכישה מחברה מנוסה וגם מקצועית בתחום התאורה

כיום, יש המון מקומות מהם אפשר לרכוש גופי תאורה. שימו לב, שאתם מבצעים את הרכישה מחברה שיש לה מוניטין טוב וכמו כן שיש עליה המלצות רבות. כמו כן, חברה שיש לה ניסיון ומקצועיות בתחום, תדע גם להמליץ לכם על פתרונות התאורה האידיאליים ביותר לכל אזור בעסק.