אפריל 24, 2024
איך לבחור תיבות דואר לבניין

תיבות דואר לבניין – מבחירת חומר הגלם ועד גודל התיבות

תיבות הדואר התיישנו והתבלו? הגעתם להחלטה שכדאי להחליף את אותן בתיבות חדשות?
הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם.

בכתבה, נציג פרמטרים שיש להתחשב בהם כאשר בוחרים תיבות דואר לבניינים, מה חשוב לדעת על תהליך ההתקנה של התיבות וטיפים לבחירת תיבות.

הכתבה בשיתוף עם חברה מובילה המייצרות תיבות דואר.

פרמטר מס' 1 – מיקום התיבות

חשוב שתדעו שיש לכם שתי אופציות להציב תיבות דואר בבניין והן: מחוץ לבניין או בתוך הבניין.
אם בחרתם באופציה הראשונה, תיבות הדואר יוצבו בדלת שיש בחזית לבניין או בקיר. שימו לב שבמידה ואתם בוחרים באופציה זו, הרי שהתיבות הופכות להיות חלק משמעותי מהחזית של הבניין. על כן, גם מומלץ להכניס שיקולים עיצוביים. אם בחרתם באופציה השנייה, תיבות הדואר יוצבו בתוך הלובי של הבניין. אם הלובי צר וקטן, יכול להיות ששווה לכם לבחור באופציה הראשונה. מנגד, אם מדובר על לובי רחב ידיים, אז נמליץ לכם לבחור באופציה זו.

פרמטר מס' 2 – החומר ממנו עשויות התיבות

מומלץ שתיבות הדואר יהיו מיוצרות מחומר איכותי כמו אלומיניום. מדובר על חומר חזק, עמיד בפני קורוזיה וקל לתחזוקה. כמו כן, ניתן לצבוע אותו בכל מיני צבעים בהם, אפור, ברונזה, לבן וצבעים נוספים. אגב, יתרון נוסף שיש לתיבות שמיוצרות מחומר כמו אלומיניום הוא שהן עמידות מאוד בפני מעשים של השחתה וונדליזם.

פרמטר מס' 3 – גודל וצורת התיבה

יש לוודא שמערך התיבות יעמוד בכל התקנים הנדרשים של מכון התקנים. הגודל האידיאלי של תיבות הדואר צריך להיות 15 על 10 על 35 סנטימטרים. מדובר על גודל שיכול להתאים לחלוטין לכמות דואר של משפחה. שימו לב, ברוב המקרים אין בעיה עם גודל התיבה. יש בעיה עם הפתח של התיבה. על כן, כאשר אתם בוחרים תיבות דואר, בחרו תיבות שיש להן פתח גדול מספיק. כך תוכלו להיות בטוחים שגם דברי דואר גדולים יכנסו בתיבה ולא יפלו ממנה. נחדד ונאמר שגם רצוי שהפתח לא יהיה גדול מדי. כי אז יכולים להיות מקרים בהם כל אדם יוכל לשלוף את הדואר מהתיבה בקלות.

כמה מילים על ההתקנה של תיבות הדואר

מומלץ לבחור בחברה אמינה ומקצועית שתבצע את התקנת התיבות, על פי שלבים מוגדרים.
מה הכוונה? צוות עובדים צריך להגיע אליכם לבניין ולבדוק את השטח המוקצה לתיבות הדואר.  לאחר מכן, לבצע מדידות ובהמשך להתקין את תיבות הדואר. כל זאת שמבוצעת בדיקה יסודית וקפדנית, שמראה שאכן התיבות הותקנו כמו שצריך.

טיפים לבחירת תיבות דואר

להלן הטיפים שלנו:

-הגדירו תקציב עוד לפני שאתם מסתכלים על תיבות דואר.

-מקמו את תיבות הדואר לרוחב ולא לגובה. כך הן יהיו נגישות לילדים ולמבוגרים המתגוררים בבניין.

-בחרו בתיבות דואר שיש להן מפתח.