מאי 14, 2024
משרד נקי ומבריק

איך שומרים על המשרד נקי ומבריק?

סביבת משרד נקייה ומאורגנת לא רק משפרת את הפרודוקטיביות אלא גם יוצרת אווירה חיובית לעובדים במשרד ולמבקרים בו. שמירה על מרחב משרדי נקי חיונית לרווחה וליעילות של כל אדם במקום העבודה.

בכתבה הבאה, נציג כמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לשמור על המשרד שלכם נקי ומסודר.
הכתבה בשיתוף עם חברת ניקיון משרדים מובילה המספקת שירותי ניקיון משרדים, פוליש וניקיון אחרי שיפוץ.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

בניית לו"ז לניקיון

צרו לו"ז לוח לניקיון המשרד, בו יתוארו משימות יומיות, שבועיות וחודשיות שיש להשלים.
הקצו אחריות למספר עובדים ספציפיים כדי להבטיח שמטלות הניקיון יבוצעו באופן קבוע. לו"ז מסודר, יעזור לבסס שגרה ויגרום לכל העובדים להיות אחראים לשמירה על משרד נקי.

הימנעו מעומס

העומס יכול להצטבר במהירות ולגרום למשרד להיראות מבולגן. עודדו את העובדים לרוקן את עמדות העבודה שלהם באופן קבוע על ידי ארגון הניירת, סילוק ניירות מיותרים ואחסון פריטים במקומות אחסון ייעודיים. סביבה נטולת עומס מביאה לפרודוקטיביות.

וודאו שיש מספיק מקומות אחסון

במשרד, צריכים להיות כמה שיותר מקומות אחסון עבור ציוד משרדי, מסמכים וחפצים אישיים.
עודדו את העובדים להשתמש בפתרונות אחסון.

שמרו על שולחנות נקיים

עודדו את העובדים לשמור על שולחנות כתיבה נקיים על ידי ניגובם מאבק באופן קבוע. כמו כן, המליצו להם להשתמש בארגונית עבור כלי כתיבה וגם המליצו להם לפנות מהשולחנות מכלי מזון ושתייה. יישם של מדיניות "שולחן נקי" בסוף כל יום עבודה, תעזור לטפח סביבת עבודה מסודרת.

הקפידו על ניקוי אבק ולכלוך ממכשירי חשמל ומכשירים אלקטרוניים שונים

אבק ולכלוך יכולים להצטבר על מסכי מחשב, מקלדות ומכשירים אלקטרוניים אחרים. מומלץ לנקות מדי יום את הפריטים הללו עם מטלית יבשה או אפילו עם מגבוני חיטוי מיוחדים. כך אפשר לשמור לא רק על הניקיון אלא גם להאריך את החיים של הציוד.

הקפידו על ניקיון באזורים פעילים במשרד

שימו לב במיוחד לאזורים כמו אזור המטבח והשירותים. אלו אזורים שבדרך כלל יש בהם פעילות. על כן, מומלץ להקפיד לנקות אותם באופן קבוע ולתחזק אותם היטב.

שכירו את שירותיה של חברת ניקיון

מומלץ לשקול לשכור צוות מנקים מקצועיים לביצוע משימות ניקיון שהעובדים לא יכולים לבצע בעצמם. לדוגמה, משימות כמו, שאיבת שטיחים, ניקוי חלונות ועוד. למנקים מקצועיים יש את המומחיות והציוד להתמודד עם משימות ניקיון מאתגרות.

כמה מילים לסיכום…

במידה וחשוב לכם שתהיה לעובדים שלכם, סביבת עבודה חיובית ופרודוקטיבית, תצטרכו להקפיד כמה שיותר על כל נושא הניקיון. נמליץ לכם ליישם את כל הטיפים שהוזכרו לעיל וכך לצור משרד שיהיה לא רק נקי ואסתטי אלא גם כזה שיקדם יעילות ותחושת גאווה בקרב העובדים.
זכרו, משרד נקי הוא שיקוף של מקצועיות והוא יכול להשפיע באופן משמעותי על ההצלחה הכוללת שלכם.