אפריל 27, 2024

איך בוחרים חברת מטבחים?

המטבח הוא לב הבית. זהו המקום שבו מכינים ארוחות ואוכלים יחד. על כן, במידה ואתם נמצאים בשלב בו אתם רוצים להחליף את המטבח הקיים שלכם או לרכוש מטבח לבית החדש שאתם בונים, קחו בחשבון שעליכם לבחור את חברת המטבחים הנכונה שתהיה אחראית על התכנון, הבנייה והעיצוב של המטבח החדש שלכם. 

בכתבה הבאה, נציג מספר טיפים, שיעזרו לכם לבחור את חברת המטבחים המתאימה לפרויקט שלכם. הכתבה בשיתוף עם חברת עיצוב מטבחים מובילה.

מחקר ואיסוף מידע

השלב הראשון מתחיל באיסוף של כמה שיותר מידע על חברות מטבחים המתמחות בבנייה ועיצוב של מטבחים הנמצאות באזור מגוריכם. מצאתם כמה חברות כאלה? חפשו עליהן המלצות וביקורות. כמו כן, בדקו גם מהו הדירוג שנתנו הלקוחות.

בקשו לראות פרויקטים של חברת המטבחים

כעת לאחר שקראתם חוות דעת וסיננתם את החברות המתאימות, תוכלו לקבוע פגישת ייעוץ עם כל חברה. בפגישה, בקשו לראות פרויקטים שעשתה החברה. כך תוכלו לקבל מושג על כישורי העיצוב ואיכות העבודה של החברה.  

בקשו לקבל הצעות מחיר

כאשר כל פגישת ייעוץ מסתיימת, בקשו לקבל הצעת מחיר מפורטת ומסודרת. ההצעה צריכה לכלול פרטים כמו, גודל המטבח במטרים, מאיזה חומר יהיה גוף המטבח, מאיזה חומר יהיו מיוצרות דלתות המטבח, האם למטבח תהיה יחידה לתנור ומיקרוגל, כמות של מגירות שקטות, כמות של קלפות לארונות, האם מחיר המטבח כולל גם שיש והכי חשוב, האם הצעת המחיר כוללת גם הובלה והרכבה. בהמשך, עברו היטב על ההצעות המחיר שקיבלתם והתחשבו גם בתקציב שהגדרתם ובדקו מאיזה חברה תעדיפו לבצע את הרכישה.

שימו לב לשירות שמעניקה לכם החברה

עוד בפגישת הייעוץ, תוכלו לקבל מושג על השירות. זכרו שהחברה שאתם בוחרים צריכה להיות מקצועית וקשובה לצרכים שלכם. כך הפרויקט יצליח והמטבח יהיה בדיוק כמו שדמיינתם אותו.

תשאלו לגבי האחריות והשירות לאחר המכירה

חשוב לבחור בחברת מטבחים המעניקה אחריות מלאה על המטבח ועל הפרזול שיש בו.
כמו כן, בררו גם מהי העלות לביקור טכנאי מטעם החברה, במקרה ויש תקלה במטבח והסתיימה תקופת האחריות. כך תבטיחו לעצמכם שקט נפשי ותדעו שהשקעתם את כספכם במקום שיספק לכם שירות במידת הצורך.

שימו לב לשירות שמעניקה לכם החברה עוד בהתחלה

עוד בפגישת הייעוץ, תוכלו לקבל מושג על השירות. זכרו שהחברה שאתם בוחרים צריכה להיות מקצועית וקשובה לצרכים שלכם. כך הפרויקט יצליח והמטבח יהיה בדיוק כפי שדמיינתם אותו.

ונסיים עם כמה שאלות פופולאריות הקשורות לעולם המטבחים

שאלה מס' 1 – איזה צפוי מומלץ עבור דלתות המטבח?

הפופולארי ביותר הוא ציפוי הפורמייקה. הוא זול יחסית, עמיד וקל לניקוי. החיסרון הוא שניתן להתקין אותם רק על דלתות ישרות. האופציה המומלצת ביותר היא מטבח מעץ מלא. מה שכן המחיר שלו יקר ואם יש מגבלת תקציב, אז עדיף לבחור בציפוי הפורמייקה או הפולימר.

שאלה מס' 2 – מה זה טריקה שקטה במטבח?

מדובר על סטנדרט מקובל, לפיו כל הדלתות וגם המגירות, מגיעות עם פונקציה הנקראת "טריקה שקטה". הכוונה היא שיש בלימה שלהן עוד לפני שהן נטרקות וכך למעשה אין רעש.

שאלה מס' 3 – מה זה צוקל למטבח?

כאשר מתקינים מטבח, הארונות לא יושבים על הרצפה. הם מותקנים על גבי רגליות שניתן לכוון אותן. ברווח שנוצר בין הרצפה לבין הבסיס של הארונות, מותקנים הצוקלים. הם למעשה מהווים את הפנלים של המטבח. כמו כן, הם גם מונעים חדירה של מים ולכלוך מתחת לארונות.