מאי 2, 2024
קעקועים 2023

קעקועים 2023 – איזה קעקועים פופולאריים?

אם אתם מתכננים לעשות קעקוע בקרוב, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם.
בכתבה נציג את הקעקועים הכי נפוצים. מוכנים? אנחנו מתחילים!

מס' 1 – קעקועי הארי פוטר

אמנם הספר האחרון בסדרת הארי פוטר יצא כבר לפני כמה שנים, אבל המעריצים כל כך אוהבים את היצירה המדהימה של הסופרת ג'יי קיי רולינג ולכן קעקועי הארי פוטר פופולאריים מאוד בבריטניה ובכלל גם במדינות אחרות בעולם.

מס' 2 – קעקועים הכוללים אזכורים למקומות בהם גדלתם או אפילו ביקרתם

אלו יכולים להיות קעקועים של מקומות מוכרים כמו, מגדל אייפל, פסל החירות וכו'. אגב, אם אתם רוצים לעשות כבוד למגדלים ייחודיים שיש לנו בארץ, לכו על קעקועי של מגדלי עזריאלי.

מס' 3 – קעקועי אצבע

הם נפוצים בעיקר אצל כל מי שעושה קעקוע בפעם הראשונה. מדובר על קעקוע שהינו קטן וגם קל לכיסוי. לדוגמה, קעקועים כמו, לבבות, סמלים של שלום, כוכבים ועוד.

מס' 4 – קעקועים של השמות של הילדים שלכם

מדובר על קעקועים שיש להם ערך רגשי. הרעיון הוא לקעקע את השמות של הילדים שהם הדבר היקר לנו ביותר בחיים האלה. יש כאלה שבוחרים לקעקע לא רק את השם אלא גם להוסיף סמל קטן ומשמעותי לצד השם.

מס' 5 – קעקועים של וורדים

אתם מסכימים איתנו שוורדים הם נדושים? אם כן, אז תארו לכם כמה הם נדושים שהם מגיעים בצורת קעקועים. גם היום, עדיין יש ביקוש לקעקועים כאלה.

איך עושים קעקוע?

אם תהיתם איך עושים קעקוע, תנו לנו להציג לכם את השלבים:

-בשלב הראשון, מציירים את הקעקוע על העור.

-בשלב השני, משתמשים במכשיר הנקרא "אקדח קעקועים". המכשיר הזה מכיל 5 עד 7 מחטים. אותן מחטים מופעלות על ידי אלקטרומגנט.

-בשלב השלישי, יש הזרקה של הצבע מהמכשיר. למעשה ההזרקה היא 50 עד 3000 פעמים והיא נעשית לתוך השכבה ה-2 של העור.

באיזה אזורים בגוף בדרך כלל עושים קעקועים?

הידיים, הרגליים, הכתפיים והגב. כמו כן, יש גם אזורים נוספים בהם עושים קעקועים והם אזור הבטן, אזור הפנים ואפילו איברי המין. קחו בחשבון שהאזור הרגיש והכואב ביותר בו עושים קעקוע הוא האזור שמעל המותניים ומתחת לבית השחי. אגב, האזור הכי פחות רגיש הוא אזור הכתף.

איזה טיפול יש לעשות לאחר עשיית קעקוע?

כאשר סיימתם לעשות קעקוע, יש למרוח כמה שיותר מהר משחה טיפולית. המשחה המומלצת היא בפאנטן. ניתן לרכוש את המשחה ללא מרשם בכל בית מרקחת. יש למרוח אותה על הקעקוע כל יום למשך 7 ימים.

איך אפשר לשמור על קעקועים מקרינת השמש?

הרי זה ידוע שהשמש פולטת 2 סוגים של קרינה אולטרה סגולה. אנו כבר יודעים שקרינה גורמת נזק לעור והיא כמובן יכולה גם לגרום נזק לקעקועים שיש על העור. על כן, הקפידו למרוח קרם הגנה. לא רק שהוא יגן על העור שלכם, הוא גם יגן על הקעקוע שלכם.