מאי 1, 2024

שאלות פופולאריות על הסרת קעקועים בלייזר

הקעקוע שעל גופכם הפך להיות לא רלוונטי ואינו רצוי עוד? יש פתרון! הסרת קעקועים בלייזר הנה שיטה חדשנית שעושה שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם ומאפשרת הליך בטוח, יעיל ומהיר להסרת קעקועים בגדלים ובצבעים שונים. כל השאלות והתשובות שרציתם לדעת במאמר שלפניכם.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

האם תהליך הסרת קעקועים כרוך בכאב או בתופעות לוואי?

תהליך אינו כרוך בכאב היות ואין מדובר בהליך פולשני. לפני הפעולה מורחים משחה מאלחשת המרדימה את המקום ולכן לא חשים כאב אלא תחושת אי נעימות קלה המזכירה תחושת צריבה. התהליך אינו כרוך בתופעות לוואי ואורך מספר דקות בלבד לכל טיפול.

כיצד הסרת קעקועים בלייזר עובדת?

קרני הלייזר היוצאות מהמכשיר פוגעות בתאי הצבע של הקעקוע וגורמות להיחלשות הצבע עד לדהייתו עם המשך הטיפולים.

מהם יתרונות השיטה להסרת קעקועים בלייזר?

ניתן לומר כי העור מחלים ומתרפא מהר יותר, בהשוואה לשיטות אחרות, כל סוגי הקעקועים ניתנים להסרה ברמה זו או אחרת וכמובן בטיחות ויעילות ברמה גבוהה מאוד המאפיינים את התהליך והופכים אותו לקצר ובטוח.

הסרת קעקועים בהליך זה גורמת להעלמות הקעקוע?

במרבית המקרים הקעקוע נעלם. ישנם מקרים בודדים (חריגים) בהם הטשטוש הינו כמעט מוחלט אך לא לגמרי.

האם ישנם צבעי קעקועים שאינם יורדים?

מאחר ומדובר במכשור חדשני ובטכנולוגיה מתקדמת מאוד, ניתן להתמודד עם כל צבעי הקעקועים עד להסרתם באמצעות אורכי גל שונים במכשיר.

כמה זמן אורך התהליך?

בדרך כלל מדובר על סדרת טיפולים בין 4-10 טיפולים, תלוי בגדול הקעקוע, מיקומו וצבעיו. לעיתים מספיקים גם 3-4 טיפולים במידה והקעקוע קטן וחלש בצבעיו.

האם מתקבלות תוצאות מידיות בתום התהליך?

התוצאות בתהליך הסרת קעקועים בלייזר אינן מידיות אם כי ניתן לראות כבר לאחר מספר ימים דהיית צבעי הפיגמנט ולאחר מספר טיפולים והמתנה של 6 שבועות לערך.

האם התהליך מאושר ע"י משרד הבריאות?

הסרת קעקועים בלייזר באמצעות מכשור מתקדם וחדשני מאושרת על ידי משרד הבריאות וכן ע"י רשות התרופות האמריקאית והאירופאית.

האם מותרת חשיפה לשמש במהלך הטיפול להסרת קעקועים בלייזר?

חשיפה לשמש אינה מומלצת לפחות לא בטווח הקרוב מיד לאחר ההסרה בגלל רגישות העור במקום הקעקוע והסיכון להיווצרות מצב של צלקתיות. לפני כל חשיפה לשמש מומלץ להשתמש בקרם הגנה ולכסות את מקום הקעקוע באמצעות הבגד.

כיצד יודעים מה המחיר של הסרת קעקועים ובכמה טיפולים כרוכה הסרתם?

במפגש הייעוץ עם אנשי הטיפול המיומנים בכך, יערך אבחון לגבי אופי הקעקוע ובהתאם לכך תיקבע סדרת הטיפולים ומחירם.

כמה מילים לסיכום…

כעת שיש לכם את כל המידע הרלוונטי על הסרת קעקועים בלייזר, נשאר לכם רק לבחור את המקום בו תעברו את הטיפול. מומלץ מאוד לקרוא כמה שיותר המלצות, לבדוק את הדירוג, המחיר, השירות ובהתאם להחליט. שיהיה בהצלחה!